Часті питання
-
- Що таке iEdemTV?
- iEdemTV це IPTV телебачення, яке можна дивитися в будь-якій точці планети, де є інтернет.
-
- Скільки коштує iEdemTV?
- Вартість перегляду iEdemTV символічна - 90 грн на місяць.
-
- Раніше iEdemTV був за ціною 1 $, чому зараз Ви берете оплату білбше 90 грн або це 2 $?
- Так. раніше вартість складала 1 $ за наші послуги. Збільшення оплати - це вимушений захід, на який нам довелося піти, щоб додати можливість оплату з різних куточків світу. Завдяки цьому, ми можемо розширити кількість каналів, регулярно додавати нові сервери, щоб Ви могли вибрати для себе найбільш підходящі і т.п.
-
- 90 грн низька ціна, на чому ви заробляєте?
- Проект iEdemTV не є комерційним. Ми не прагнемо заробити, та й прибутку ніякого не отримуємо. У нас мета - нести телебачення за доступною ціною до маси.
-
- Як зареєструватися?
- Дуже просто. Заходьте на сторінку реєстрації, заповнюємо форму реєстрації покроково. Отримуємо на пошту листа з посиланням на підтверження пошти, переходимо по посилання для підтверження. Все ви
зареєстровані.
-
- Як після реєстрації почати дивитися ТБ?
- Для цього переходимо на сторінку. Вибираємо будь-який із доступних способів оплати, вказуємо суму поповнення. Мінімальна сума 90 грн. Оплачуємо вибраним способом. Далі в наступному кроці в розділі "Активація" подаєте заявку на підключення або продовження тарифного плану "Усі канали". Цей крок обовязковий при кожній оплаті, щоб кошти були зараховані.
-
- Що робити після оплати?
- Після оплати потрібно в розділі "Активація" подати заявку на підключення або продовження тарифного плану "Усі канали". Цей крок обовязковий при кожній оплаті, щоб кошти були зараховані.
-
- Де знайти плейлист?
- Переходимо в особистий кабінет та чекаємо 'Генерацію плейлиста'. Термін 'Генерації плейлиста' залежить від багатьох факторів: перевірки оплати, загрузка сервера, помилка при введені перевірочних даних. Якщо плейлист не підключився або не активувався після оплати на протязі 2 годин то він буде підключен або активован в ручному режимі с 18:00 до 22:00 за Київським часом.
-
- Який формат листа?
- Формат плейлиста в автоматичному режимі надаємо формату m3u8 Playlist – найпоширеніший формат. Його підтримують практично всі сучасні плеєри та пристрої.
-
- Я оплатив плейлист, як завантажити його у пристрій?
- Як завантажити плейлист у пристрій залежить від Вашого плеєра. Якщо ваш плеєр підтримує завантаження плейлиста за прямим посиланням - ми радимо використовувати саме його, так як ви завжди матимете актуальну версію плейлиста у вашому пристрої. Якщо ваш плеєр не підтримує завантаження плейлиста за прямим посиланням - скачайте файл плейлиста і завантажте його за допомогою флеш карти або по ftp. Детальнішу інформацію щодо завантаження шукайте на форумах підтримки ваших пристроїв або плеєрів.
-
- Що таке "Пряме посилання на плейлист без авторизації"?
- Пряме посилання дозволяє зберігати ваш плейлист на нашому сервері, а значить завжди мати актуальну версію плейлиста. У засланні зашифровано ваш ключ доступу, що дозволяє отримувати доступ до каналів без авторизації. Будьте уважні, якщо пряме посилання потрапить до третіх осіб - вони зможуть безперешкодно переглядати канали на вашому аркуші.
-
- Яка мінімальна швидкість для перегляду SD та HD каналів у вашому сервісі?
- Мінімальна швидкість 3-5mb/s.
-
- У мене швидкість 10-20-100mb/s. але канали часто буферизуються, в чому проблема?
- Швидкість, яку вам вказують у тарифі оператори, і реальна швидкість до наших серверів може дуже відрізнятись. Тому ми і додаємо сервера в різних країнах, щоб в автоматичному режимі підключалися до найбільш підходящого.
-
- Я часто стикаюся буферизація та зависання каналів, чому?
- Деякі провайдери навмисне занижують швидкість для IPTV з'єднань або коли бачать, що у вас йде великий потік трафіку з-за. На жаль, і таке буває. Що можна зробити у цій ситуації? Для початку зателефонувати до провайдера і запитати, чому при тарифній швидкості 10-20-100mb./s. Вам занижують швидкість на наші сервери. У 95% випадків такі провайдери не зізнаються, що навмисно ріжуть швидкість. Спробуйте переконати техпідтримку, що ви впевнені у заниженні швидкості. Якщо це не допоможе – вихід тільки змінити провайдера. Також зависати канали можуть, якщо пристрій підключено до модему через Wifi. Рекомендуємо підключити пристрій по кабелю (особливо стосується телевізорів Smart TV та приставок на Android – у цих пристроїв дуже слабкий Wifi).
-
- Вдень все показує ідеально, а ввечері відбувається зависання, у вас перевантаження на серверах?
- Ні, у нас не буває і не може бути перевантажень, оскільки кількість серверів у нас із великим запасом, навантаження автоматично розподіляється. А зависання у вечірній час пов'язано з тим, що вечорами зростає навантаження на Вашого провайдера, і швидкість падає до мінімальної, внаслідок чого відбуваються урвища та зависання.
-
- На скільки пристроях можна використовувати 1 плейлист?
- Дозволено одночасне використання основного продукту на не більше ніж 2-х пристроях.
Ви можете дивитися наш сервіс з 2х пристроїв через стандартний плейлист і 2 пристрої можуть бути підключені по одному логіну для перегляду через плеєр OTT-play FOSS використовуючи Медіотеку та Stalker Portal.
Усього 4 пристрій одночасно за 90 грн на місяць!
Звертаємо Вашу увагу на те, що ці умови поширюються на особисте використання продукту. Максимально допустима кількість пристроїв може бути лише індивідуально. Передача даних 3-м особам заборонено. При виявленні підозрілих дій адміністрація має право вжити обмежувальних заходів на власний розсуд.
-
- Можна використовувати плейлист на 2-х пристроях з різних IP?
- Так, можна одночасне використання плейлиста на 2-х пристроях з різними IP.
Наприклад: ви можете переглядати одночасно плейлист на одному пристрої вдома а рідні зможуть переглядати його на другому пристрої на дачі.
-
- Що буде, якщо я спробую переглянути свій плейлист одночасно на 3х і більше пристроїв?
- Ви отримаєте повідомлення, що перегляд дозволено лише на 2-х пристроях і будете тимчасово заблоковані. Чим довше ви порушуватимете правила - тим довше буде тривати ваше блокування.
-
- На скільки після оплати продовжуеться термін автоматично продовження плейлиста?
- Після оплати термін автоматичного продовження підписки до тих пір, на скількі місяців Ви оплатили тариф.
-
- Що таке 'Майстер налаштувань'?
- За допомогою майстра налаштування Ви можете послідовно, по кроках виконати налаштування вашого плейлиста з моменту поповнення рахунку і аж до вибору плеєра. У майстрі налаштування дано докладні інструкції щодо кожного пункту налаштувань.
-
- У плейлисті є непотрібні мені категорії, як їх вимкнути?
- В особистому кабинеті натискаєте кнопку 'Майстер налаштування', перейдіть в розділ 'Налаштування' і вам відкривається меню вибору категорій. Скопіюйте та впишіть перевірочні дані та галочками вибираєте потрібні вам категорії та натискаєте 'Зберегти'. Після цього у вашому плейлисті залишаться лише зазначені категорії.
-
- Як мені купити передплату на кілька місяців наперед?
- У нас система оплати влаштована таким чином, що купити передплату ви можете лише не тільки на один місяць, а і на наступні місяці, оплативши сумму на скільки місяців Ви бажаєте. Тариф буде автоматично продовжено на термін за який Ви оплатил.
-
- Яким чином можна сплачувати послуги iEdemTV?
- Ми приймаємо оплату найпопулярнішими способами. Дізнатися можете в особистому кабинеті натиснув кнопку 'Майстер налаштування'
-
- Скільки каналів у плейлисті iEdemTV?
- На даний момент у плейлисті iEdemTV більше 3000 каналів, з яких понад 300 – в HD якості. І ми постійно розширюємо цей перелік.
-
- Коли ви додасте нові канали?
- Ми додаємо канали в міру можливості. Конкретних термінів не даємо, але ми постійно працюємо над цим.
-
- Що таке архів каналів? Де його переглянути?
- Архів каналів – це можливість переглянути улюблену передачу або фільм у записі, якщо ви пропустили її у прямому ефірі. На даний момент iEdemTV має архів на 4 дні на всі канали. Як переглянути архів - залежить від плеєра та пристрою, через який ви дивитеся наш плейлист. Наприклад, в OTTPLAYER.TV плеєрі ви можете в даний момент відкрити архів каналів на телевізорах Samsung і LG натиснувши на кнопку EPG і вибравши потрібну передачу.
-
- На яких пристроях можна дивитися плейлист iEdemTV?
- Майже на 100% всіх сучасних пристроїв, що підтримують IPTV. Для перегляду нашого плейлиста на таких пристроях як Smart TV, Android, Apple, Windows і т.д. ми радимо вибрати плеєр Ottplayer.tv
-
- Ціна iEdemTV зросте?
- На даний момент можливість підвищення вартості перегляду не обговорюється. Але якщо курс долара буде вище за 45 грн тариф буде підвищено до 100 грн/місяць.
-
- У мене з'явилося повідомлення на екрані, що перегляд дозволено одночасно тільки на 2-х пристроях, але я дивлюся тільки на 1, чому?
- Можливо, ваш лист потрапив до третіх осіб. Якщо ви коли-небудь користувалися Fork Player - з дуже
великою часткою ймовірності вашим листом скористалися зловмисники. У цьому випадку рекомендуємо зайти на сторінку зворотнього зв'язоку та написати нам. Після цього ми змінимо код доступа у вашому плейлисті а Ви перезавантажите плейлист на всіх використовуваних пристроях. Також змініть пароль до особистого кабінету iEdemTV
-
- Мені у моєму плейлисті не потрібна категорія 'Дорослі', як її запаролити чи прибрати?
- Якщо ви хочете повністю прибрати якусь категорію - перейдіть в особистий кабинет натискаєте кнопку 'Майстер налаштування', перейдіть в розділ 'Налаштування' і вам відкривається меню вибору категорій. Скопіюйте та впишіть перевірочні дані та галочками вибираєте потрібні вам категорії та натискаєте 'Зберегти'. Після цього у вашому плейлисті залишаться лише зазначені категорії. А запаролити категорію – це функція плеєра, через який ви переглядаєте цей плейлист.
-
- Щойно оплатив передплату, але, як і раніше, пише, що треба сплатити, що робити?
- Після оплати чекайте підключення в ручному режимі с 18:00 до 22:00 за Київським часом, якщо цього не сталося, то пишіть в онлайн тих підтримку на сторінці зворотнього зв'язоку.
-
- Як протестувати безкоштовно Ваше телебачення?
- На численні прохання ми додали систему тестового перегляду! Тепер кожен бажаючий може протестувати наш сервіс протягом доби перед покупкою пакета абсолютно безкоштовно. Тестовий плейлист надається для перевірки, чи буде він працювати у Вашому регіоні та на Ваших пристроях. Для того щоб получити тестовий плейлист потрібно зайти в особистий кабінет та в меню зліва вибрати 'Тестовий пакет'
-
- Як завантажити плейлист?
- Переходимо в особистий кабінет та біля пряме посилання на плейлист без авторизації натискаємо 'Завантажити плейлист', або скопіювати пряме посилання онлайн доступу до плейлисту та відкрити його в браузері для завантаження.
-
- Не працює плейлист, Медіотеку та Stalker Portal?
- Плейлист, Медіотеку та Stalker Portal можуть не працювати з багатьох причин.
Основні причини та вирішення їх можете знайти на сторінці.
Якщо не знашли відровідь, пишіть в чат підтримку в правому нижньому углу сайта.
На цьому сайті використовуються функціональні та аналітичні файли cookie.
докладно...
Якщо ви погоджуєтесь з нашими способами використання файлів cookie, просто продовжуйте користуватися сайтом.