Часті питання

  • Що таке iEdemTV?
    iEdemTV це IPTV телебачення, яке можна дивитися в будь-якій точці планети, де є інтернет.
  • Скільки коштує iEdemTV?
    Вартість перегляду iEdemTV символічна - 80 грн на місяць.
  • Раніше iEdemTV був за ціною 1 $, чому зараз Ви берете оплату білбше 80 грн або це 2 $?
    Так. раніше вартість складала 1 $ за наші послуги. Збільшення оплати - це вимушений захід, на який нам довелося піти, щоб додати можливість оплату з різних куточків світу. Завдяки цьому, ми можемо розширити кількість каналів, регулярно додавати нові сервери, щоб Ви могли вибрати для себе найбільш підходящі і т.п.
  • 80 грн низька ціна, на чому ви заробляєте?
    Проект iEdemTV не є комерційним. Ми не прагнемо заробити, та й прибутку ніякого не отримуємо. У нас мета - нести телебачення за доступною ціною до маси.
  • Як зареєструватися?
    Дуже просто. Заходьте на сторінку реєстрації, заповнюємо форму реєстрації покроково. Отримуємо на пошту листа з посиланням на підтверження пошти, переходимо по посилання для підтверження. Все ви зареєстровані.
  • Як після реєстрації почати дивитися ТБ?
    Для цього переходимо на сторінку. Вибираємо будь-який із доступних способів оплати, вказуємо суму поповнення. Мінімальна сума 80 грн. Оплачуємо вибраним способом. Далі в наступному кроці в розділі "Активація" подаєте заявку на підключення або продовження тарифного плану "Усі канали". Цей крок обовязковий при кожній оплаті, щоб кошти були зараховані.
  • Що робити після оплати?
    Після оплати потрібно в розділі "Активація" подати заявку на підключення або продовження тарифного плану "Усі канали". Цей крок обовязковий при кожній оплаті, щоб кошти були зараховані.
  • Де знайти плейлист?
    Переходимо в особистий кабінет та чекаємо 'Генерацію плейлиста'. Термін 'Генерації плейлиста' залежить від багатьох факторів: перевірки оплати, загрузка сервера, помилка при введені перевірочних даних. Якщо плейлист не підключився або не активувався після оплати на протязі 2 годин то він буде підключен або активован в ручному режимі с 18:00 до 22:00 за Київським часом.
  • Який формат листа?
    Формат плейлиста в автоматичному режимі надаємо формату m3u8 Playlist – найпоширеніший формат. Його підтримують практично всі сучасні плеєри та пристрої.
  • Я оплатив плейлист, як завантажити його у пристрій?
    Як завантажити плейлист у пристрій залежить від Вашого плеєра. Якщо ваш плеєр підтримує завантаження плейлиста за прямим посиланням - ми радимо використовувати саме його, так як ви завжди матимете актуальну версію плейлиста у вашому пристрої. Якщо ваш плеєр не підтримує завантаження плейлиста за прямим посиланням - скачайте файл плейлиста і завантажте його за допомогою флеш карти або по ftp. Детальнішу інформацію щодо завантаження шукайте на форумах підтримки ваших пристроїв або плеєрів.
  • Що таке "Пряме посилання на плейлист без авторизації"?
    Пряме посилання дозволяє зберігати ваш плейлист на нашому сервері, а значить завжди мати актуальну версію плейлиста. У засланні зашифровано ваш ключ доступу, що дозволяє отримувати доступ до каналів без авторизації. Будьте уважні, якщо пряме посилання потрапить до третіх осіб - вони зможуть безперешкодно переглядати канали на вашому аркуші.
  • Яка мінімальна швидкість для перегляду SD та HD каналів у вашому сервісі?
    Мінімальна швидкість 3-5mb/s.
  • У мене швидкість 10-20-100mb/s. але канали часто буферизуються, в чому проблема?
    Швидкість, яку вам вказують у тарифі оператори, і реальна швидкість до наших серверів може дуже відрізнятись. Тому ми і додаємо сервера в різних країнах, щоб в автоматичному режимі підключалися до найбільш підходящого.
  • Я часто стикаюся буферизація та зависання каналів, чому?
    Деякі провайдери навмисне занижують швидкість для IPTV з'єднань або коли бачать, що у вас йде великий потік трафіку з-за. На жаль, і таке буває. Що можна зробити у цій ситуації? Для початку зателефонувати до провайдера і запитати, чому при тарифній швидкості 10-20-100mb./s. Вам занижують швидкість на наші сервери. У 95% випадків такі провайдери не зізнаються, що навмисно ріжуть швидкість. Спробуйте переконати техпідтримку, що ви впевнені у заниженні швидкості. Якщо це не допоможе – вихід тільки змінити провайдера. Також зависати канали можуть, якщо пристрій підключено до модему через Wifi. Рекомендуємо підключити пристрій по кабелю (особливо стосується телевізорів Smart TV та приставок на Android – у цих пристроїв дуже слабкий Wifi).
  • Вдень все показує ідеально, а ввечері відбувається зависання, у вас перевантаження на серверах?
    Ні, у нас не буває і не може бути перевантажень, оскільки кількість серверів у нас із великим запасом, навантаження автоматично розподіляється. А зависання у вечірній час пов'язано з тим, що вечорами зростає навантаження на Вашого провайдера, і швидкість падає до мінімальної, внаслідок чого відбуваються урвища та зависання.
  • На скільки пристроях можна використовувати 1 плейлист?
    Дозволено одночасне використання основного продукту на не більше ніж 2-х пристроях. Ви можете дивитися наш сервіс з 2х пристроїв через стандартний плейлист і 2 пристрої можуть бути підключені по одному логіну для перегляду через плеєр OTT-play FOSS використовуючи Медіотеку та Stalker Portal. Усього 4 пристрій одночасно за 80 грн на місяць! Звертаємо Вашу увагу на те, що ці умови поширюються на особисте використання продукту. Максимально допустима кількість пристроїв може бути лише індивідуально. Передача даних 3-м особам заборонено. При виявленні підозрілих дій адміністрація має право вжити обмежувальних заходів на власний розсуд.
  • Можна використовувати плейлист на 2-х пристроях з різних IP?
    Так, можна одночасне використання плейлиста на 2-х пристроях з різними IP. Наприклад: ви можете переглядати одночасно плейлист на одному пристрої вдома а рідні зможуть переглядати його на другому пристрої на дачі.
  • Що буде, якщо я спробую переглянути свій плейлист одночасно на 3х і більше пристроїв?
    Ви отримаєте повідомлення, що перегляд дозволено лише на 2-х пристроях і будете тимчасово заблоковані. Чим довше ви порушуватимете правила - тим довше буде тривати ваше блокування.
  • На скільки після оплати продовжуеться термін автоматично продовження плейлиста?
    Після оплати термін автоматичного продовження підписки до тих пір, на скількі місяців Ви оплатили тариф.
  • Що таке 'Майстер налаштувань'?
    За допомогою майстра налаштування Ви можете послідовно, по кроках виконати налаштування вашого плейлиста з моменту поповнення рахунку і аж до вибору плеєра. У майстрі налаштування дано докладні інструкції щодо кожного пункту налаштувань.
  • У плейлисті є непотрібні мені категорії, як їх вимкнути?
    В особистому кабинеті натискаєте кнопку 'Майстер налаштування', перейдіть в розділ 'Налаштування' і вам відкривається меню вибору категорій. Скопіюйте та впишіть перевірочні дані та галочками вибираєте потрібні вам категорії та натискаєте 'Зберегти'. Після цього у вашому плейлисті залишаться лише зазначені категорії.
  • Як мені купити передплату на кілька місяців наперед?
    У нас система оплати влаштована таким чином, що купити передплату ви можете лише не тільки на один місяць, а і на наступні місяці, оплативши сумму на скільки місяців Ви бажаєте. Тариф буде автоматично продовжено на термін за який Ви оплатил.
  • Яким чином можна сплачувати послуги iEdemTV?
    Ми приймаємо оплату найпопулярнішими способами. Дізнатися можете в особистому кабинеті натиснув кнопку 'Майстер налаштування'
  • Скільки каналів у плейлисті iEdemTV?
    На даний момент у плейлисті iEdemTV більше 3000 каналів, з яких понад 300 – в HD якості. І ми постійно розширюємо цей перелік.
  • Коли ви додасте нові канали?
    Ми додаємо канали в міру можливості. Конкретних термінів не даємо, але ми постійно працюємо над цим.
  • Що таке архів каналів? Де його переглянути?
    Архів каналів – це можливість переглянути улюблену передачу або фільм у записі, якщо ви пропустили її у прямому ефірі. На даний момент iEdemTV має архів на 4 дні на всі канали. Як переглянути архів - залежить від плеєра та пристрою, через який ви дивитеся наш плейлист. Наприклад, в OTTPLAYER.TV плеєрі ви можете в даний момент відкрити архів каналів на телевізорах Samsung і LG натиснувши на кнопку EPG і вибравши потрібну передачу.
  • На яких пристроях можна дивитися плейлист iEdemTV?
    Майже на 100% всіх сучасних пристроїв, що підтримують IPTV. Для перегляду нашого плейлиста на таких пристроях як Smart TV, Android, Apple, Windows і т.д. ми радимо вибрати плеєр Ottplayer.tv
  • Ціна iEdemTV зросте?
    На даний момент можливість підвищення вартості перегляду не обговорюється. Але якщо курс долара буде вище за 43 грн тариф буде підвищено на 10 грн.
  • У мене з'явилося повідомлення на екрані, що перегляд дозволено одночасно тільки на 2-х пристроях, але я дивлюся тільки на 1, чому?
    Можливо, ваш лист потрапив до третіх осіб. Якщо ви коли-небудь користувалися Fork Player - з дуже великою часткою ймовірності вашим листом скористалися зловмисники. У цьому випадку рекомендуємо зайти на сторінку зворотнього зв'язоку та написати нам. Після цього ми змінимо код доступа у вашому плейлисті а Ви перезавантажите плейлист на всіх використовуваних пристроях. Також змініть пароль до особистого кабінету iEdemTV
  • Мені у моєму плейлисті не потрібна категорія 'Дорослі', як її запаролити чи прибрати?
    Якщо ви хочете повністю прибрати якусь категорію - перейдіть в особистий кабинет натискаєте кнопку 'Майстер налаштування', перейдіть в розділ 'Налаштування' і вам відкривається меню вибору категорій. Скопіюйте та впишіть перевірочні дані та галочками вибираєте потрібні вам категорії та натискаєте 'Зберегти'. Після цього у вашому плейлисті залишаться лише зазначені категорії. А запаролити категорію – це функція плеєра, через який ви переглядаєте цей плейлист.
  • Щойно оплатив передплату, але, як і раніше, пише, що треба сплатити, що робити?
    Після оплати чекайте підключення в ручному режимі с 18:00 до 22:00 за Київським часом, якщо цього не сталося, то пишіть в онлайн тих підтримку на сторінці зворотнього зв'язоку.
  • Як протестувати безкоштовно Ваше телебачення?
    На численні прохання ми додали систему тестового перегляду! Тепер кожен бажаючий може протестувати наш сервіс протягом доби перед покупкою пакета абсолютно безкоштовно. Тестовий плейлист надається для перевірки, чи буде він працювати у Вашому регіоні та на Ваших пристроях. Для того щоб получити тестовий плейлист потрібно зайти в особистий кабінет та в меню зліва вибрати 'Тестовий пакет'
  • Як завантажити плейлист?
    Переходимо в особистий кабінет та біля пряме посилання на плейлист без авторизації натискаємо 'Завантажити плейлист', або скопіювати пряме посилання онлайн доступу до плейлисту та відкрити його в браузері для завантаження.
  • Не працює плейлист, Медіотеку та Stalker Portal?
    Плейлист, Медіотеку та Stalker Portal можуть не працювати з багатьох причин.
    Основні причини та вирішення їх можете знайти на сторінці.
    Якщо не знашли відровідь, пишіть в чат підтримку в правому нижньому углу сайта.